Veelgestelde vragen – Exclusa

Tijdelijke Voorjaars Actie!

Gratis Verzending!

Snelle levertijd!

Veelgestelde vragen

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 

De gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Hierdoor kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een eerlijke en goedkope prijs aanbieden en de verzendkosten voor eigen rekening nemen. 

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling? 

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Neem even contact op met onze klantenservice, die kijkt graag met je mee wanneer je bestelling binnenkomt!

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*

 

Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen teruggestort is op de rekening waarmee het bedrag is voldaan.

Track en Trace

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Wanneer je je bestelling hebt geplaatst ontvang je automatisch een orderbevestiging en een verzendbevestiging. De verzendbevestiging bevat een track en trace code. Deze kan je gebruiken voor het bekijken van de huidige status van je order!

De Track en Trace code geeft op jullie alternatieve website geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakket is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie op onze alternatieve site beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging kan zitten tussen de werkelijke status van de bestelling en de status die de website aangeeft.